امام جمعه آبادان:

ایستادگی در مقابل استکبار باعث عقب نشینی آن‌ها می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور گفت: ایستادگی در مقابل استکبار باعث عقب نشینی آن‌ها می‌شود و بنای انقلاب اسلامی خودکفایی و اقتدار ملی است .

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان در خطبه‌های نماز جمعه گفت: انقلاب اسلامی بر اساس اندیشه امام خمینی (ره) پایه گذاری شد و خود باوری ملی که امام راحل در وجود ما بوجود آورد باعث شده بسیاری از کار‌های بزرگ و خودکفایی را تجربه کنیم.

او افزود: ایستادگی در مقابل استکبار باعث عقب نشینی آن‌ها می‌شود، بنای این انقلاب خودکفایی و اقتدار ملی است و باید در انتخاب‌های خودمان بیشترین دقت را داشته باشیم تا به اهداف و آرمان‌های انقلاب نزدیک‌تر شویم.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور افزود: بین شخصیت‌های آمریکا برای مقابله با ایران تفاوتی وجود ندارد و همه در صدد آن هستند که ایران ما را با مشکل مواجه کنند که باید با هوشیاری کامل مقابل آن‌ها ایستادگی کنیم.

خطیب جمعه آبادان گفت: تعطیلی برنامه موشکی و هسته‌ای ایران هدف بزرگ دشمن است.

او در ادامه گفت: آمریکایی‌ها باید بدون هیچ پیش شرطی تحریم‌ها را بردارند و خسارت وارد شده به ایران در این سال‌ها را پرداخت کنند.

امام جمعه آبادان همچنین با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر  و سالروز ولادت امام خمینی (ره) گفت: زن ماموریت سنگین و مهمی در انقلاب و اسلام دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی پور در بخش دیگری از خطبه‌ها افزود: از نمایندگان مجلس میخواهیم شبکه ملی اطلاعات را در داخل راه اندازی کنند و اجازه ندهند که دشمن از این مسیر به انقلاب ضربه بزند.

اوهمچنین گفت: هفته گذشته نمایندگان مجلس وزیر ارتباطات را برای پاسخگویی به سوالات دعوت کردند و قوه قضاییه وزیر را به دلیل رانت‌ها و برخی تخلفات به قوه قضاییه فراخواند.

امام جمعه آبادان ادامه داد: کسانی که باعث بی ارزش شدن سرمایه‌های مردم در بورس و استفاده رانتی از دلار ۴۲۰۰تومانی شدند باید محاکمه شوند.

او همچنین در بخش دیگری از سخنانش به مشکل کارگران اورهال پالایشگاه آبادان اشاره کرد و گقت:  معیار خوبی برای تبدیل وضعیت استخدامی این کارگران انتخاب نشده و باید اولویت با افراد باسابقه بیشتر قرار بگیرند و نباید آن‌ها را اخراج کنند.

امام جمعه آبادان از مدیران شهرستان خواست به این موضوع رسیدگی کنند و از نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در سطح شهر قدر دانی کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.