معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب ۹۲ رتبه برتر کشوری توسط دانش آموزان و فرهنگیان استان در مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی و هنری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، جعفری معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در مسابقات پرسش مهر بیستم، بیش از ۱۸ هزار دانش آموز شرکت کردند که از این تعداد ۳۱۶ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

او افزود: پس از اعلام نتایج مرحله استانی ۹۶ نفر جواز حضور در مرحله کشوری را به دست آوردند و ۷ نفر از فرهنگیان به عناوین اول، دوم وسوم دست یافتند.

جعفری بیان کرد: در این جشنواره نیز ۶۵ نفر رشته موفق به حضور در مرحله کشوری شده و ۱۸ دانش آموز موفق به کسب رتبه‌های دوم، سوم و چهارم شدند.


بیشتر بخوانید


معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی از برگزاری چهارمین مرحله جشنواره دانایی و توانایی در استان خبر داد و اظهار کرد: از ۷ هزار و ۵۰۰ شرکت کننده‌ این جشنواره ۳۱ برگزیده به مرحله کشوری راه یافتند.

جعفری با اشاره به برگزاری جشنواره‌های مهتاب نور و علمدار ادامه داد: در این دو جشنواره مجموعاً ۷۵۰ معلم و دانش آموز شرکت کردند که ۴۹ دانش آموز و ۴ فرهنگی در رشته‌های مختلف موفق به کسب رتبه برتر شدند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.