مدیر صندوق کار آفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: بیش‌از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در چابهار طی چهار مرحله ابلاغ تسهیلات از صندوق توسعه ملی به این استان تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ادریس دینارزهی مدیر صندوق کار آفرینی امید سیستان و بلوچستان در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار اظهارداشت: طی این چهار مرحله ابلاغ ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در سیستان و بلوچستان پرداخت شده که این موضوع زمینه اشتغال، پویایی نیروی کار و توسعه اقتصادی را در روستاها بدنبال داشته است.

او  ادامه داد: یکی از اهداف صندوق کار آفرینی امید حمایت از کسب و کارهای صنعتی و بزرگ است که هم‌اینک چندین طرح مهم اقتصادی، کشاورزی، خدماتی و گردشگری در روستاهای چابهار در حال اجراست.

مدیر صندوق کار آفرینی امید سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزعه پرورش و فرآوری شترمرغ و تمساح پوزه کوتاه، کارخانه تولید مواد شوینده و ضدعفونی کننده و مجموعه بزرگ اقامتی، گردشگری ساحل رَمین بخشی از پروژه‌های مهم حمایتی این صندوق در چابهار است.

عبدالرحیم کردی مدیر عامل منطقه آزاد چابهار با قدردانی از ارائه تسهیلات کم بهره صندوق کارآفرینی امید گفت: ایجاد مشاغل مختلف صنعتی و خانگی در روستاهای این شهرستان موجب شده بخش مهمی از نیروی کار جوان در منطقه ماندگار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار