مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی گفت: چهارمین روستا بازار خراسان رضوی در تربت‌جام همزمان با دومین روز از دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ایرج ناصری مقدم مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی با اشاره به بهره برداری از چهارمین روستا بازار خراسان رضوی در تربت‌جام، گفت: این روستا بازار با اعتبار ۴۸۰ متر مربع زیربنا و با صرف ۱۰ میلیارد ریال اعتبار راه اندازی شده است.

او افزود: در حال حاضر از ابتدای اجرای طرح روستا بازار که هدف آن رساندن محصولات کشاورزی از مزرعه به سفره مردم و مصرف‌کنندگان است تاکنون در شهرستان‌های مشهد، فریمان و تربت حیدریه سه روستابازار راه اندازی شده بود و هم اکنون چهارمین روستا بازار در شهرستان تربت جام به بهره‌برداری رسید.

مدیر تعاون روستایی خراسان رضوی ادامه داد: امیدواریم با برنامه‌ریزی انجام گرفته و تمرکز صورت گرفته در خصوص خرید‌های توافقی محصولات کشاورزی بتوانیم تا ۶ ماه دوم سال آینده بیش از ۱۰۰ روستا بازار در استان به بهره‌برداری برسانیم.

ناصری مقدم بیان کرد: تامین مایحتاج مردم با قیمت مناسب و کوتاه کردن فاصله تولید تا مصرف از طریق عرضه مستقیم محصولات و حذف واسطه‌ها از اهداف و مزایای ایجاد و راه‌اندازی این بازارهاست.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.