عضو کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد از اقدامات مثبت شهرداری منطقه دو برای بهسازی این منطقه به لحاظ ساختاری و عمرانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، الهه جورابی، عضو کمیسیون شهرسازی، معماری و عمران شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهرداری منطقه دو بازپیرایی و احداث پارکینگ برای پارک بانوان طوبی را در دستور کار دارد و حضور بانوان در این پارک می‌تواند مؤید نیاز شهروندان به انجام چنین خدماتی باشد.

او افزود: همچنین توجه به محلات کمتر توسعه یافته شهر در دستور کار شهرداری است و با حمایت معاونت عمرانی استانداری یزد مشکل گره ترافیکی خیابان امام حسن مجتبی واقع در منطقه حسن آباد برطرف شده است.

جورابی ادامه داد: افتتاح بلوار علامه جعفری نیز برای جلوگیری از عبور خودرو‌های سنگین از داخل محله حسن آباد از دیگر اقدامات مثبت شهرداری این منطقه است. طول این بلوار دو کیلومتر بوده و هزینه احداث آن پنج میلیارد تومان بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر یزد اظهار کرد: علاوه بر اقدامات انجام شده در منطقه دو، در سایر مناطق شهرداری یزد نیز اقدامات مثبتی مانند باز پیرایی پارک‌ها از جمله پارک علامه جعفری در منطقه مریم آباد، بوستان نعیم آباد، اصلاح ورودی پارک شادی بر اساس تسهیل پیاده روی در این منطقه در حال انجام است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.