ولی پور گفت: ۹۰۰ دستگاه ناوگان امدادی با مجوزهای اخذ شده به منظور توسعه ناوگان امدادی تا سه سال آینده به استان‌های کشور تحویل داده خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهدی ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان  اظهارداشت: هم‌اینک ۲۲ فروند بالگرد در حوزه امداد هوایی این جمعیت در کشور مشغول خدمات رسانی هستند که در صورت تامین اعتبار تمام استان‌های کشور به آن مجهز خواهند شد.

او  ادامه داد: همچنین‌ در حوزه امداد و نجات علاوه‌بر توسعه بخش سخت افزاری در حوزه نرم افزاری نیز اقدامات مطلوب نظیر انبارهای امدادی، توزیع اقلام، امداد یار، ترابری و امداد نجات مورد توجه این نهاد قرار گرفته که اثرات مطلوب آن در خدمات رسانی دیده خواهد شد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور افزود: همچنین برای تامین نیروی انسانی موردنیاز در حوزه امداد و نجات با موافقت‌های انجام شده افراد با درجه ایثارگری به صورت قراردادی جذب جمعیت خواهند شد.

او بیان کرد: سیستان و بلوچستان به دلیل وسعت زیاد و حادثه خیز بودن نیازمند افزایش پایگاه‌های امداد و نجات و تجهیزات بوده که در بودجه سال آینده تدابیر لازم در این حوزه پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار