مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۲۳ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارقان مسلح جاده‌ای در سراوان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری ۲ سارق مسلح، که اقدام به سرقت اموال رانندگان خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی شهرستان سراوان می‌کردند خبر داد.

سردار " احمد طاهری ظهار داشت: در پی گزارش واصله مبنی بر اینکه چند سارق مسلح در یکی از محور‌های فرعی شهرستان سراوان اقدام به تیراندازی و سرقت مسلحانه اموال رانندگان خودرو‌های عبوری می‌کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: به منظور دستگیری سارقان چند تیم عملیاتی از مأموران انتظامی شهرستان سراوان مأمور تأمین امنیت و کنترل محور فرعی مذکور شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش پلیس برای به دام انداختن سارقان ادامه داشت تا این مأموران در هنگام گشت زنی ۲ سارق مسلح را که به وسیله یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه قصد سرقت مسلحانه اموال یکی از رانندگان خودرو‌های عبوری را داشتند مشاهده و آن‌ها را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند.

سردار طاهری با اشاره به کشف ۲ قبضه سلاح کلاش بهمراه ۲ تیغه خشاب و ۳۵ فشنگ جنگی از سارقان بیان داست: با انتقال این ۲ متهم به پلیس آگاهی مشخص شد آن‌ها علاوه بر سرقت مسلحانه در سال ۹۶ نیز مرتکب یک فقره آدم ربایی در شهرستان مهرستان شده و تحت تعقیب مراجع قضائی شهرستان مذکور بودند.

او  در پایان خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۶ فقره سرقت مسلحانه جاده‌ای در سطح شهرستان سراوان اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

توقیف ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق توسط تکاوران قرارگاه عمار

با تلاش تکاوران قرارگاه عملیاتی انتظامی "عمار" استان سیستان و بلوچستان بیش از ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق قبل از رسیدن به مقصد کشف شد.

سرهنگ"حمید نوری" فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: رزمندگان یگان تکاوری ۱۰۶ "عمار" استان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت در حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی "زاهدان- خاش" به یک دستگاه کامیون نفت کش مشکوک شدند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن مقدار ۲۰ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به دستگیری یک فرد متخلف و معرفی او به مراجع قضائی، برعزم جدی رزمندگان یگان تکاوری در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی تاکید کرد.

دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی با ۴ فقره سرقت در فنوج

فرمانده انتظامی شهرستان "فنوج" از شناسایی و دستگیری سارق تجهیزات مخابراتی با ۴ فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ "احمد گرجی تبار اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات مخابراتی در سطح شهرستان "فنوج"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: به منظور دستگیری سارق و پیشگیری از وقوع سرقت‌های مشابه واحد‌های گشتی هدفمندی در سطح حوزه راه اندازی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان "فنوج" عنوان داشت: تلاش پلیس برای دستگیری سارقان ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت کلانتری ۱۱ شهرستان فنوج با انجام گشت زنی‌های هدفمند موفق به شناسایی و دستگیری یک سارق تجهیزات مخابراتی در هنگام سرقت و کشف مقدار ۵۰ متر کابل مخابراتی مسروقه شدند.

سرهنگ گرجی تبار بیان داشت: متهم که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در بازجویی‌های تکمیلی پلیس به ۴ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی اعراف کرد.

او  در پایان با اشاره به اینکه که متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس، سریعاً با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق سیم و کابل برق در " دشتیاری "

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای سیم برق با ۲۴۰ متر کابل برق مسروقه خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا صیاد اربابی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح پیشگیری از سرقت و مبارزه با فعالیت‌های مجرمانه سارقان و به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در مناطق روستایی شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او  افزود: مأموران با بررسی‌های میدانی و تحقیقات پلیسی توانستند رد پای سارقی سابقه دار را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتیاری تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از حصول اطمینان از فعالیت مجرمانه این فرد با هماهنگی قضائی به محل اختفای او اعزام و پس از دستگیری وی در بازرسی محل، ۲۴۰ متر سیم کابل برق مسروقه را کشف و متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

توقیف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در "سرباز"

با تلاش مأموران انتظامی شهرستان سرباز ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق قبل از رسیدن به مقصد توقیف شد.

سرهنگ"احمد لکزائی" فرمانده انتظامی شهرستان سرباز اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و سرمایه‌های ملی، حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی "ایرانشهر-سرباز" به ۲ دستگاه کامیون نفت کش مشکوک شدند.

او افزود: مأموران پس از متوقف کردن خودرو‌ها در بازرسی از آن‌ها مقدار ۲۰ هزار و ۳۵۰ لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سرباز با اشاره به دستگیری ۲ فرد متخلف و معرفی آن‌ها به مراجع قضائی، برعزم جدی ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی تاکید کرد.

انتهای پیام/ع 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار