امام جمعه بافق گفت: مراقب سیاست‌های دشمنان باشید چرا که اعتماد به دشمن سرنگونی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حجت الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن، گفت: مراقب سیاست‌های دشمنان باشید چرا که اعتماد به دشمن سرنگونی است و اعتماد به خداوند نصرت الهی را در پی دارد.

او با تببین اصول انقلاب اسلامی، افزود: عده‌ای در انقلاب منفعت طلب عجول بودند، یعنی با انقلاب همراهی کردند، ولی بعد از پیروزی به خاطر منافعشان به دامن غرب خزیدند و از بیت المال خوردند و بردند و رفتند.

امام جمعه بافق بیان داشت: منفعت طلبان بدانند میان نیرو‌های انقلابی جایی نخواهند داشت و مردم همچون ملائک در قصه حضرت موسی با انتخاب دولت جوان انقلابی آن‌ها را با قبله آمالشان غرق خواهند کرد.

حجت الاسلام سعادت فر تصریح کرد: امروز ایران اسلامی احساس غرور می‌کند چرا که زمانی گروگان آمریکایی‌ها بود، اما حالا برای استکبار جهانی شرط تعیین می‌کند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه سرانجام مذاکره عبرت بود نه افتخار، افزود: در نظام اسلامی امروز حرف آخر را رئیس جمهوری غرب نمی‌زند بلکه حرف آخر را رهبری و ولایت مطلقه فقیه می‌زند و در مورد مذاکرات یک صدا باید از کشور بلند شود آن هم صدای رهبری است.

او بیان داشت: لغو تمام تحریم‌ها، راستی آزمایی و تمام شروطی که رهبری در مورد مذاکرات گفتند باید اجرایی شود.

تبیین شاخصه‌های جوان منتظر و روحیه شهادت طلبی، ضرورت الگوگیری کارگران از جهاد حاج قاسم سلیمانی و توجه به روزی حلال، توجه خانواده‌ها به حفظ حجاب دختران و سبک زندگی اسلامی و ... از مهمترین موضوعاتی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.