دهقانی گفت: ناگوار است که شیراز را همواره با شهر‌های دیگر مقایسه می‌کنند و امیدواریم با تکمیل پازل گردشگری، اهالی این شهر از امکانات رفاهی و تفریحی آن بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز در آیین کلنگ زنی پارک آبی گفت: ناگوار است که شیراز را همواره با شهر‌های دیگر مقایسه می‌کنند و امیدواریم با تکمیل پازل گردشگری، اهالی این شهر از امکانات رفاهی و تفریحی آن بهره‌مند شوند.

سولماز دهقانی با اشاره به اینکه شهروندان سال‌ها از همچین پروژه‌هایی محروم بوده‌اند، گفت: همانگونه که شیراز با عنوان شهری فرهنگی، ادبی و مذهبی با هوای پاک و مناظر بکر طبیعی شناخته می‌شود، پروژه‌های تفریحی نیز آن را تکمیل می‌سازد و محیط بانشاط تری برای زندگی فراهم می‌کند.

او با اشاره به اینکه شهر زیست‌پذیر باید بتواند تمامی نیاز‌های روحی، روانی، معنوی و فیزیکی شهروندان را تامین کند، گفت: آنچه باید بیش از پیش در اولویت مجموعه مدیریت شهری قرار گیرد، توجه به خواست و نیاز‌های مختلف شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: مجموعه شهرداری و شورای شهر بار‌ها در عمل نشان داده است که برای رضایت شهروندان تلاش می‌کند.

رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه در طول دوره پنجم باید درباره مفهوم شهر انسان‌محور بیش از این سخن می‌رفت، گفت: این ظرفیت فراهم بود که این موضوع را بیشتر واکاوی کنیم و هم‌اکنون نیز از مجموعه مدیریت شهری، امروز و آینده فارغ از هرگونه جهت‌گیری انتظار می‌رود همواره به مطالبات شهروندان به‌منزله اساس برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌گذاری‌ها توجه کند.

دهقانی همچنین نوید داد که شهربازی شیراز به همت شهردار این شهر و مدیران این مجموعه در آینده نزدیک راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار