استاندار خراسان جنوبی:

باید سایه محرومیت از سر مردم استان کم شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: علی رغم تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان برای رفع محرومیت استان، همچنان شاهد مشکلاتی هستیم که نیازمند کمک بیشتر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در دیدار با معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری گفت: علی رغم همه تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته و خدمات بسیار خوبی که نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول سال‌های گذشته در خراسان جنوبی انجام داده، متأسفانه هنوز شاهد محرومیت در بسیاری از نقاط استان هستیم.

او با اشاره به سهم اندک مردم از ظرفیت‌های استان، افزود: با انگیزه توانمند سازی مردم و استفاده از منابع و پتانسیل‌های استان، برای ارتقای سطح رفاه مردم خوب خراسان جنوبی برنامه‌ریزی کرده و تلاش لازم را برای تحقق برنامه‌ها صورت خواهیم داد.

ملانوری تأکید کرد: در حال حاضر دولت باید برای رفع محرومیت از این استان، کمک‌ها و مساعدت‌های لازم را صورت دهد.


بیشتر بخوانید


استاندار خراسان جنوبی در بیان مطالبات مردم استان گفت: درخواست تسهیلات ویژه برای برخورداری مردم در مناطق روستایی، تأمین اعتبار برای اجرا و تکمیل پروژه‌های روستایی و افزایش سهمیه نیرو‌های امریه با هدف استفاده از نیرو‌های توانمند از جمله مطالبات استان است.

در این دیدار، معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر برای همکاری با برنامه‌های اجرایی استان به منظور محرومیت زدایی قول مساعد داد و پیرو دعوت استاندار مقرر گردید، به زودی همراه با مدیران حوزه معاونت به خراسان جنوبی سفر کند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار