پیمان بابایی، مهاجم تیم فوتبال ماشین سازی در آستانه پیوستن به تراکتور قرار دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتور بعد از بازی پایانی خود در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال، فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کرده است. مسئولان باشگاه برای تقویت خط حمله خود قصد دارند پیمان بابایی مهاجم ماشین سازی را  به خدمت بگیرند.  

با توجه به این که باشگاه ماشین سازی اعلام کرده است که بابایی را به باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس نمی‌دهد؛ به همین علت بحث حضور این بازیکن در تراکتور جدی‌تر شده است.  

البته ظاهرا بابایی مبلغ بالایی را برای پیوستن به تراکتور پیشنهاد داده است و همین موضوع باعث شده که مذاکرات طرفین به بن بست بخورد.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
باسلام به تمام فوتبال دوستان آذربایجان این یک ظلم آشکارهست ماشین سازی راتعضیف وتراکتورراتقویت میکنندولی این بدانیدآنهایی که ماشین سازی راتعضیف میکنندبدانندروزی خواهدرسیدکه همین تراکتورراهم تعضیف وفوتبال آذربایجان رابرای همیشه نابودخواهدکردوتیشه به ریشه همه تیم هامیزننداگرتمام هوادران فوتبال آذربایجان حامی هردوتیم حاضردرلیگ برترباشندچنین اتفاقی نخواهدافتادهوشیارباشیدانشاالله
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۵۸ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
آقای بابایی به خاطر هواداران و شرایط سخت تیم ماشین سازی در این تیم بمان. ماشین در نیم فصل دوم به تو نیاز مبرمی دارد. تراکتور ( تراکتورسازی) از قدیم دشمن خونی تیم ماشین سازی بوده و هنوز هم است.و حالا هم با زنوزی به دنبال تخریب تیم محبوب ماشین سازی هستند از چنین افرادی بیش از این انتظارنمی رود. پس شما آقا باش ویک نیم فصل هم با تیم ما بمان .در ضمن در جواب اسدی باید گفت بابایی گفته هیچ وقت نگفته ام در تراکتور مجانی بازی می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۲:۰۱ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
اینکه مبلغ زیادی خواسته درست نیست او حتی بخاطر ما هوادارن حاضره رایگان بازی کنه
بابایی باغیرت
آخرین اخبار