هشدار بازگشت سرایان به شرایط بد کرونایی

فرماندار سرایان نسبت به عادی انگاری شرایط کرونایی از طرف مردم و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در این شهرستان هشدار داد.

رسولی مقدم فرماندار سرایان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: هنوز در مرحله مدیریت این ویروس هستیم و بیماری کرونا در شهرستان، کشور و حتی جهان در مرحله کنترل است و هر لحظه در صورت رعایت نکردن دستورالعمل‌ها امکان بازگشت به شرایط نارنجی و قرمز در شهرستان وجود دارد.

او با اشاره به در پیش بودن عید، افزود: برای آغاز سالی جدید توأم با نشاط اجتماعی و رونق کسب و کار‌ها همه مردم و اصناف باید دستورالعمل‌های بهداشتی را در سطح عالی رعایت کنند.

مطلبی پور با اشاره به طرح ممنوعیت تردد بین شهری تصریح کرد: مرجع صدور مجوز تردد به بقیه استان‌ها پلیس راه است و فقط برای اشخاصی مجوز صادر می‌شود که دارای احضاریه قضایی از بقیه شهرستان ها، حکم مأموریت اداری و رسمی یا مدارک پزشکی و درمانی با هدف مراجعه به پزشک باشند.


بیشتر بخوانید


فرماندار سرایان گفت: به شهروندان توصیه می‌شود از مسافرت‌های غیر ضرور پرهیز کنند چرا که ورودی استان‌ها به ویژه استان‌های زیارتی از جمله مشهد، قم و شهر‌های شمالی به شدت کنترل و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار