پتروشیمی بندر امام در اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب خبر فوت سومین کارگر این شرکت بر اثر کرونا، از پیگیری قانونی منتشر کنندگان اطلاع داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پتروشیمی بندر امام در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی بر فوت سومین کارگر این شرکت ضمن تکذیب آن، منتشر کنندگان را «یک منبع خبری مشخص و معلوم الحال» دانست که بدون ارائه مستندات اقدام به انتشار کردند.

درتکذیبیه‌ای که پتروشیمی بندر امام منتشر کرده، نوشت: در این عمل غیر اخلاقی و به دور از رسالت اطلاع رسانی حق پیگیری از منتشر کنندگان خبر و سلب آسایش از سایر کارکنان را برای خود محفوظ می‌داریم و از راه‌های قانونی اقدامات لازم بعمل خواهد آمد.

در این متن کوتاه پتروشیمی بندر امام که در شهرستان ماهشهر قرار دارد، این شرکت «پیشتاز در امر مبارزه با کرونا» خوانده شده و نوشته است که «با توکل به خدا و همت همه کارکنان در رعایت پروتکل‌های انفرادی و اجتماعی و پایش دائمی و غربالگری توسط اداره حراست، HSE و بسیج، خوشبختانه این شرکت با مجموع کارکنان بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ نفر در خصوص مهار بیماری کرونا یکی از شاخص‌ترین عملکرد‌ها را برای مقابله با ویروس کرونا را به تأیید نهاد‌های بهداشتی و اداره کار بندرامام خمینی (ره) داشته است.»

در متن این تکذیبیه همچنین نسبت به کاهش ۵۰ درصدی حضور کارکنان، منفک نمودن افراد دارای بیماری زمینه‌ای و زنان باردار اشاره شده و تاکید شده است تمامی فعالیت‌های پروژه‌ای لغو و فقط کار‌هایی که با تولید رابطه مستقیم دارند، همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۲:۳۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
واقعا چرا این شرکت با این حجم کارمند و کارگر ، مصوبات ستاد کرونا رو اجرا نمیکنه ؟ واقعا یک مدیرعامل اینقدر قدرت داره تو این مملکت ؟