سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی پرگل تیمش برابر آلومینیوم اراک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره پیروزی پرگل تیمش برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: بازی نسبتا خوبی در نیمه دوم انجام دادیم. من روز گذشته هم گفتم  که ما در نیم فصل اول مقابل آلومینیوم بازی سختی داشتیم و  جزو اتفاقات نادر فوتبال است و این گونه نیست که تیم  آلومینیوم ۶ گل بخورد.   البته این موضوع از ارزش‌های آلومینیوم کم نمی‌کند. این تیم می‌تواند حتی صدرنشین را ببرد. به نظر من اگر بازیکنان آن‌ها احساسات خود را کنترل کرده و منطقی‌تر کار کنند، برای همه تیم‌ها خطرناک خواهند بود.

او ادامه داد: نیمه اول ما سعی کردیم با "پرسینگ" شدید در یک سوم دفاعی آلومینیوم، از اشتباهات آن‌ها استفاده کنیم. نیمه اول بازی پایاپای، اما موقعیت ما بیشتر بود. اگر منصفانه بگویم، آلومینیوم بعد از اخراج دچار بر هم ریختگی شد. ما توانستیم از یک یار کمتر آن‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

آلومینیوم بی محابا و احساساتی به دنبال گل زدن بود 

نویدکیا بیان کرد: به هر حال  با چند تعویض سعی کردیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. در شرایط حمله بهتر از فضا‌ها بهره بردیم. تیم آلومینیوم بی محابا و احساساتی به دنبال گل زدن بود و به همین دلیل در فاز دفاعی خوب عمل نکرد. بازیکنان  ما خوب کار کردند و توانستند با بازی نسبتا خوب در نیمه دوم به برتری برسند.

نویدکیا افزود: تیم آلومینیوم  می‌تواند صدرنشین را ببرد و  در تبریز تراکتور را شکست بدهد و در اینجا در دقیقه ۹۳ گل بخورد و دقیقه ۹۷ جبران کند. به هر حال این موضوع  نشان می‌دهد آلومینیوم می‌تواند تیم خوبی باشد.

سرمربی سپاهان ادامه داد: به هر حال  با ۲ باخت و ۲ برد نمی‌توان به واقعیت‌های فوتبال ایران فکر کرد. نمی‌توانم بگویم گام بلندی برای قهرمانی برداشتیم، چون با ۲ باخت شما بدترین مربی و با ۲ برد بهترین می‌شوید.

نویدکیا افزود: ما بازی به بازی راه خودمان را به سمت جلو  ادامه می‌دهیم. همچنین  با تمرکز کار می‌کنیم تا بتوانیم بعد از هفته سی‌ام رتبه خوبی برای سپاهان به دست آوریم.

سرمربی سپاهان درباره داوری، تصریح کرد: من بار‌ها گفته‌ام هیچ وقت درباره داوری صحبت نمی‌کنم، گاهی اوقات تیم‌ها ممکن است از داوری سود کنند یا متضرر شوند، اما من هیچ وقت نظر نمی‌دهم. من با کمک همکارانم کار خودم را انجام می‌دهم و در مورد بقیه مسائل کارشناسان باید نظر دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار