تجلیل از ائمه جماعت فعال قزوین

۱۴ امام جماعت فعال قزوین در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم تجلیل از ائمه جماعت فعال قزوین گفت: فعالیت در مسیر آرمان‌های الهی و دینی، همان جهاد در راه خداست، خدای متعال فرموده برای من جهاد کنید تا حق جهاد به جای آورده شود.

وی با تأکید بر اینکه راه‌ها برای کسانی که در راه خدا تلاش و کوشش می‌کنند باز می‌شود، افزود: نباید در‌ها و راه‌ها را بسته ببینیم و بدانیم خدای متعال فرموده راه‌ها برای کسانی که تلاش می‌کنند، باز می‌شود و این وعده الهی بسیار شوق‌انگیز است.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: یکی از راه‌های همراهی جامعه با شما عزیزان، پیروی از راهی است که امام خمینی (ره) رفتند؛ ایشان حقیقتاً جامعه امام و امتی ایجاد کردند و به همین خاطر بود که مردم و طلاب تا پای جان در پی منویات و آرمان امام حرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه تفسیر قرآن کریم در مساجد جدی گرفته شود، بیان کرد: تفسیر قرآن برکات بسیاری به همراه دارد و لازم است ائمه جماعت در برنامه روزانه مساجد این موضوع را دنبال کنند.

وی عنوان کرد: تلاش کنیم زمینه حضور و فعالیت طلبه‌های جوان را در مساجد ایجاد کنیم چرا که این عزیزان با شوق و انگیزه جوانی که دارند می‌توانند یاوران خوبی برای ائمه جماعت باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار