مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری اعضای باند ۳ نفره سرقت منزل

سرهنگ ذات الله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهرستان آمل، مووضع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران اداره مبارزه سرقت پلیس آگاهی با بررسی‌های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک باند حرفه‌ای سرقت منزل در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان را که با تشکیل باندی ۳ نفره و با دستکاری پلاک یک خودروی زانتیای سرقتی اقدام به سرقت در این شهرستان می‌کردند، در عملیاتی ضربتی به دام انداختند.

او افزود: متهمان که ضمن اعتراف به ۳۵ فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان آمل پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

کشف ۱۵ کیلو مواد افیونی در نور

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر از نوع تریاک، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، افزود: ماموران پس از شناسایی خودروی قاچاقچیان مواد مخدر، با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه آن را توقیف و در بازرسی از آن ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران در این عملیات ۳ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.

دستگیری سارق باغات و ادوات کشاورزی در ساری

سرهنگ ناصر علی صفر پور فرمانده انتظامی شهرستان ساری گفت: در پی وقوع سرقت‌های صورت گرفته از مزارع و باغات روستا‌های شهرستان ساری بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این ماموریت ماموران کلانتری با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی سارق را شناسایی کردند.

سرهنگ صفر پور گفت: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری نیز بود در حین سرقت از یکی از باغات این شهرستان دستگیر و در بازجویی‌های صورت گرفته به ۸ فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی ساری طی یک ماه گذشته اعتراف کرد.

سارق سابقه دار در جویبار زمینگیر شد

سرهنگ غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبارگفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل موضوع با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تلاش بی وقفه و انجام اقدامات پلیسی، سارق را که دارای سابقه سرقت در این شهرستان نیز بود شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی جویبار گفت: متهم در بازجویی‌ها تاکنون به ۶ فقره سرقت از اماکن خصوصی و منزل اعتراف کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار