رئیس جمعیت هلال احمر شعبه کوهدشت از اهدای ۴۰ واحد خون به نیازمندان توسط اعضای داوطلب این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، عباس حسن پور رئیس جمعیت هلال احمر شعبه کوهدشت با اشاره به رسالت‌های چند گانه هلال احمر گفت: تامین داوطلبانه خون سالم و فرآورده‌های خونی برای بیماران نیازمند یکی از برنامه‌های اصلی و راهبردی در جمعیت هلال احمر است.

 او افزود: جمعیت هلال احمر در راستای تشویق مردم برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به تأمین مستمر خون، در قالب طرح‌های مختلف اعم از اهدای خون سالم، زندگی سالم. اعضای جمعیت را به اهدای خون دعوت کرد.

 رئیس جمعیت هلال احمر کوهدشت  گفت:صبح امروز تعداد ۶۱ نفر از داوطلبان شعبه جهت انجام خونگیری به اکیپ سیار سازمان انتقال خون مستقر در بیمارستان امام خمینی (ره) مراجعه نمودند که در نهایت ۴۰ نفر از این عزیزان موفق به اهداء خون به نیازمندان شدند.

حسن پور با اشاره به شیوع کرونا در شهرستان اظهار داشت: با توجه به اهمیت اهدای خون در شرایط پیش رو، از داوطلبان خواستاریم همچون گذشته با اهدای خون خود، نیازمندان را یاری دهند.

او در پایان با بیان اینکه هلال احمر نهادی بشردوستانه بوده که «اتکا بر خدمات داوطلبانه» یکی از اصول اساسی و هفت گانه آن به شمار می‌رود، خاطر نشان کرد: تلاش ما همواره بر این است که با اتکای به این خدمات، رسالت خود را تداوم ببخشیم.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.