مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه از زیباسازی شهر کرمانشاه برای نوروز خبر داد و گفت : تمام طرح‌های زیباسازی شهر و نصب المان‌ها بگونه‌ای است که با توجه به خطر شیوع کرونا تجمع ایجاد نشود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، احسان احمدی نصر مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه با اشاره به تفاوت نوروز امسال با سال‌های گذشته گفت : متاسفانه برای دومین سال پیاپی به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری برنامه‌های ویژه نوروز در شهر میسر نشد و زیبا سازی و نصب اِلمان‌ها در شهر هم باید بگونه‌ای باشد که از ایجاد تجمع پیشگیری شود.

او گفت : کرمانشاه حدود یک دهه است که با سفره‌های هفت سین خاص خود در ایام نوروز گردشگران بسیاری را جذب کرده، اما متاسفانه دو نوروز متوالی است که امکان طراحی و چیدمان هفت سین در شهر میسر نیست. البته با رایزنی‌ها صورت گرفته و در صورت موافقت ستاد مدیریت مقابله با کرونا شاید بتوانیم دو سفره هفت سین در ورودی‌های شهر جایی که امکان دسترسی مردم به راحتی میسر نیست، برپا کنیم.

احمدی نصر افزود: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری جشن و راه اندازی کارناوال را نداریم و امیدواریم در نوروز سال آینده شاهد چنین وضعیتی نباشیم.

این مسئول افزود: بنابراین با توجه به این شرایط در نوروز امسال به سمت شاداب سازی شهر و ساخت اِلمان‌های گذرا رفتیم، یعنی اِلمان‌هایی که زیبایی و شادابی ایجاد کرده و از طرفی بگونه‌ای نباشند که مردم در کنار آن‌ها تجمع کنند.

احمدی نصر ادامه داد: امسال نوسازی مبلمان شهری و نصب مبلمان‌های جدید را در دستور کار قرار دادیم و تلاش کردیم شهر چهره‌ای شاداب و تازه به خود بگیرد.

مدیر زیباسازی شهرداری کرمانشاه از نصب ۳۰ اِلمان در سطح شهر در آستانه عید نوروز خبر دارد و افزود: این اِلمان‌ها برای صرفه جویی در هزینه از موادی تهیه شده اند که در طول سال هم ماندگاری داشته باشند و موضوعات آن‌ها خاص نوروز نیست.

او گفت: برای زیبا سازی محیط شهری همچنین سه بالن هم در میدان آزادی، میدان فردوسی و پارک شیرین نصب می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.