رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از ثبت نام نهایی ۱۱۵ کاندیدای انتخابات شورا‌های شهر و روستای خراسان رضوی تا پایان روز دوم مهلت نام‌نویسی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدعلی نبی‌پور رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی با اشاره به ثبت نام نهایی ۱۱۵ کاندیدای انتخابات شورا‌های شهر و روستا تا پایان روز دوم مهلت نام‌نویسی در استان ، گفت: از این تعداد ۱۰۵ نفر مرد و ۱۰ نفر زن بوده‌اند که ۵۴ نفر از داوطلبان مدرک فوق لیسانس و ۴۸ نفر مدرک لیسانس را دارا بوده‌اند.

 

او افزود: مابقی داوطلبان ۶ نفر با مدرک فوق دیپلم، ۳ نفر با  دیپلم، ۳ نفر حوزوی و یک نفر نیز با مدرک دکتری در ششمین دوره انتخابات شهر و روستا در خراسان رضوی ثبت نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: از ۱۱۵ نفری که تاکنون موفق به نهایی کردن ثبت نام‌هایشان شده‌اند ۱۹ تن از ایثارگران استان هستند و  ۱۵ نفر از داوطلبان نیز  سابقه نمایندگی در شورا‌های اسلامی را داشته اند.

نبی پور بیان کرد: بیشترین میانگین سنی افرادی که موفق به ثبت نام شده‌اند بین ۳۰ تا ۳۵ ، ۳۱ نفر  و ۳۶ تا ۴۰ سال،  ۲۹ نفر بوده است.

 


بیشتر بخوانید




همچنین محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد درخصوص تعداد داوطلبانی که در دو روز نخست در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان مشهد ثبت نام کردند، گفت: تاکنون ۴۴ نفر ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند که از این تعداد ۴۱ نفر در مشهد، ۲ نفر در رضویه و ۱ نفر در ملک‌آباد بوده اند.

منبع: ایسنا

 

انتهای پیام//ف.ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.