مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام گفت: یک واحد مسکونی در روستای قلعه شیر ساخته و به خانواده نیازمند تحت پوشش کمیته امداد تحویل شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شاکربرآبادی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام  گفت:ساخت مسکن برای همه اقشار جامعه خصوصا محرومین در راستای آرامش آن‌ها مورد توجه کمیته امداد، گروه‌های جهادی و خیرین است.

او با قدردانی از گروه جهادی نسیم جبهه افزود: حضور خیرین و همراهی آنان در اقدام خداپسندانه احداث مسکن برای نیازمندان و بویژه برای اقشار آسیب‌پذیر و محرومان تحت حمایت کمیته امداد هم از اهمیت بالایی برخوردار است که به رفاه حال بیشتر آنان، جلوگیری از افزایش محرومیت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی و آبادانی روستا‌ها کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


مدیر کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان تربت جام ادامه داد: آنطور که محققان امور اجتماعی می‌گویند ساخت مسکن و ارائه آن به افراد کم درآمد و محروم سبب کاهش مهاجرت‌ها به شهر‌ها و در نتیجه کاهش حاشیه نشینی می‌شود که بی شک موضوعی مهم و اثربخش در مسیر پیشرفت کشور است.

شاکربرآبادی بیان کرد: کمیته امداد در کنار تمام فعالیت‌هایی که در مورد توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و رفع فقر و مسائل فرهنگی دارد در زمینه احداث، تعمیر و تکمیل مسکن محرومین نقش آفرینی می‌کند.

انتهای پیام//ز. ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.