رکورد سه ساله تولید فولاد خام در بزرگترین تولیدکننده فولاد کشور در مبارکه اصفهان با وجود تحریم ها شکسته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، عباس اکبری محمدی معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه گفت: بیشترین رکورد تولید فولاد مبارکه در سال ۹۶ ثبت شده بود و این رکورد از ابتدای امسال تا ۱۲ اسفند ماه، با تولید ۶ میلیون و۷۵۰ هزارتن پس از گذشت سه سال با وجود تمام محدودیت‌ها در بزرگترین تولید کننده محصولاتی فولادی در خاورمیانه شکسته شد.

عباس اکبری محمدی افزود: شرکت فولاد مبارکه در ۱۱ ماهه سال جهش تولید موفق شد با تولید ۶ میلیون و ۳۴۱ هزار تن فولاد خام به رشد ۹ و ۶ دهم درصدی درمقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن به میزان ۵ میلیون و ۷۸۴ هزار تن دست یابد.

او گفت: ثبت این رکورد در حالی حاصل شد که بالاترین رکورد تولید فولاد مبارکه در سال ۹۶ به میزان ۶ میلیون و ۴۵۱ هزار تن ثبت شده بود و این رکورد از ابتدای امسال تا ۱۲ اسفند ماه، با تولید ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تن پس از گذشت سه سال با وجود تمام محدودیت‌ها شکسته شد.

معاون بهره‌برداری شرکت فولاد مبارکه افزود: پیش‌بینی می‌شود در سایه اتکا به اراده و تخصص مدیریت و کارکنان شرکت تا پایان امسال این افزایش تولید به بیش از نیم میلیون تن از هدف تعیین شده افزایش یابد.

غلامرضا سلیمی، مدیر ناحیه فولادسازی و ریخته‌گری مداوم فولاد مبارکه هم گفت: حمایت همه جانبه مدیرعامل شرکت از اهداف تعریف شده و ایجاد انگیزه بین همکاران، مدیریت به موقع و مؤثر انواع متالیک شارژ کوره‌ها و به حداقل رساندن توقفات ناشی از کمبود مواد اولیه، کاهش هوشمندانه زمان تعمیرات، استفاده مؤثر از واحد‌های پشتیبانی‌کننده واجرای طرح‌های بهبود متعدد و استفاده مؤثر از توان پیمانکاران ناحیه از مهمترین عوامل کسب این رکود ارزشمند در سال جهش تولید است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار