ارجمندی گفت: دانشجویان، حلقه اتصال نشر دانش و جامعه هستند و باعث شکوفایی استعداد‌ها می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز (شنبه،۲۳ اسفند) نشست خبری سیزدهمین جشنواره بین المللی حرکت با هدف ارائه آثار و دستاورد‌های اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی دانشجویی با حضور عبدالمجید ارجمندی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت در دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد.

ارجمندی در این نشست اظهار کرد: دانشگاه علم و صنعت افتخار دارد که میزبان سیزدهمین جشنواره حرکت در اسفند ۹۹ در دانشگاه علم و صنعت است.

او افزود: باید بتوانیم در عرصه‌های علمی و فرهنگی عناوینی مانند باور‌های دینی و مسئولیت اجتماعی را در مقابل دیدگاه عموم به نمایش بگذاریم.

ارجمندی تصریح کرد: امروزه دیدگاه و رویکرد دانشگاه‌ها تغییر یافته است، ارتباط دانشگاه با جامعه تبدیل به یک اصل قابل انکار شده و این نهاد همواره تلاش می‌کند ارتباط بین دانشگاه و جامعه را هر چه قوی‌تر به نمایش گذاشته و فعالیت‌های خود را متناسب با نیاز‌های جامعه توسعه دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: دانشگاه علم و صنعت می‌کوشد در برنامه راهبردی توسعه پنجم این دانشگاه حتما توسعه اجتماعی و ارتباط میان جامعه و دانشگاه را نمایان کند.

او اضافه کرد: پل ارتباط جامعه با دانشگاه از طریق دانشجویان فعال و پویا انجام می‌شود تا بتوانند یک ملت موفق در گام دوم انقلاب اسلامی ایران باشند.

ارجمندی گفت: دانشجویان، حلقه اتصال نشر دانش و جامعه هستند و باعث شکوفایی استعداد‌ها می‌شوند، دانشجویان از توان علمی استادان و مراکز تحقیقی و پژوهشی دانشگاه برای بالا بردن بینش علمی در ساحت‌های انسانی، مهندسی و پزشکی استفاده می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علم و صنعت در پایان یادآوری کرد: جشنواره حرکت همچون درختی است که هرساله بارور گشته و عده زیادی از دانشجوبان، استادان و اعضای هیئت علمی از فرصت‌های ایجاد شده از آن بهره‌مند شوند و آن را توسعه می‌دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.