بیکی گفت: دو ویژگی بسیار مهم انتخابات که مجری آن وزارت کشور و مجموعه استانداری‌ها و فرمانداری‌ها هستند، سلامت و امنیت است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، بیکی فرماندار نهبندان در جلسه تعیین و انتخاب اعضای هیأت‌های اجرایی شورا‌های اسلامی شهر و ریاست جمهوری شهرستان گفت: حضور مردم، حضور بی نظیری در برهه‌های مختلف بوده و افراد جامعه با حضور حداکثری پشتوانه بسیار محکمی برای ایستادگی و استقامت در برابر دشمنان بوده اند.

او افزود: همه متولیان برگزار کننده انتخابات جهت توسعه کشور تلاش خواهند کرد تا افراد جامعه نیز تحت تاثیر این تلاش قرار گیرند.

بیکی با اشاره به شروع ثبت نام داوطلبین انتخابات شورا‌های اسلامی شهر بیان کرد: ثبت نام داوطلبین در حوزه انتخابات شورا‌های شهر نهبندان و شوسف به مدت ٧ روز تا ٢۶ اسفند ماه ادامه دارد و افرادی که واجد شرایط و توانمندی لازم را دارند، می‌توانند اقدام به ثبت نام کرده و به مشارکت حداکثری کمک کنند.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: دو ویژگی بسیار مهم که مجری آن وزارت کشور و مجموعه استانداری‌ها و فرمانداری‌ها هستند، سلامت و امنیت انتخابات است.

او ادامه داد: اصل بی طرفی و شرایطی که به عنوان یک دستور برای مجریان انتخابات است، باید مد نظر قرار گیرد و همه مجریان انتخابات در حوزه انتخابی اصل بی طرفی را رعایت کرده و به انتخابات سالم کمک کنند.


بیشتر بخوانید


بیکی با اشاره به فرمایشات و سفارشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: پیروی از قانون در برگزاری انتخابات بسیار حائز اهمیت است و اعضای هیأت اجرایی که از معتمدین و از بین مردم هستند، نقش اصلی در برگزاری انتخابات دارند.

فرماندار نهبندان با توجه به شرایط به وجود آمده و شیوع ویروس کرونا بیان کرد: امیدواریم با همکاری و تلاش همه مجریان و ناظرین انتخابات و با رعایت مسائل قانونی در سال ١۴٠٠ و در ٢٨ خرداد ماه، انتخابات سالم و با شکوهی برگزار کنیم و آحاد مردم با انتخاب فرد اصلح، به توسعه و پیشرفت کشور عزیزمان کمک کنند.

در این جلسه رسولی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری شهرستان با توجه به اهمیت موضوع انتخابات گفت: همه ما باید به عنوان یک ایرانی، احساس مسئولیت داشته باشیم و برای حضور حداکثری در انتخابات نهایت سعی و تلاش خود را داشته باشیم.

در پایان این جلسه نیز با اخذ رأی از بین ۲۰ نفر از معتمدین حاضر، اعضای هیأت اجرایی انتخاب شدند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.