شهره موسوی، مهمترین برنامه کاری خود در سال ۱۴۰۰ را برنامه ریزی منظم‌تر روی برگزاری مسابقات و انتخاب شایسته‌تر تیم‌ها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، شهره موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در نشست هماهنگی و هم اندیشی با مسئولان هیئت فوتبال استان کرمان و سرمربیان تیم‌های فوتبال و فوتسال استان در لیگ‌های کشور پیشاپیش اعیاد شعبانیه و سال نو را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: با ریشه کنی کووید ۱۹، سال جدید، سالی پر از دلخوشی، خوشبختی و سلامتی برای همه مردم ایران به ویژه ورزشی دوستان و فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌ها باشد.

او با اعلام اینکه افتخار می‌کنم به عنوان نایب رئیس سوم فدراسیون فوتبال انتخاب شدم، افزود: از کسانی که در انتخابات فدراسیون شرکت داشتید تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم ضامن منافع فوتبال و فوتسال بانوان و جوابگوی رأی اعتمادی که از مجمع گرفتم باشم.

موسوی تصریح کرد: من در هیئت رئیسه فدراسیون دو نقش دارم که یکی این است، بتوانم به عنوان یک عضو هیئت رئیسه از منافع کلی فوتبال دفاع کنم و بتوانم نقشم را ایفا کنم تا شرایط فوتبال کشور بهبود پیدا کند.

او بیان داشت: به عنوان رئیس دپارتمان و کمیته بانوان، تلاش می‌کنم بتوانم در حوزه فوتبال و فوتسال بانوان نقش پررنگ‌تری را ایفا کنم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: شرایطی که در آن وجود داریم، شرایط آسانی نیست و این صرفاً به حیطه فوتبال مربوط نمی‌شود؛ بلکه ما در کلیه بخش‌ها و شرایط کشور، با توجه به تحریم‌هایی که چند سالیست بر کشور حاکم است، از نظر مالی با مشکل روبرو شده ایم و در حقیقت منافع مالی شرایط را برای تک تک اعضای جامعه سخت کرده است که فوتبال و فوتسال نیز از آن مستثنی نیست.

موسوی افزود: یاد گرفته ایم در این شرایط سخت، مقاومت را در سرلوحه کار خود قرار دهیم و بتوانیم رشد کنیم و این کمک کرده که ما بتوانیم قوی‌تر شویم.

او تصریح کرد: با وجود محدود بودن منابع، اما با مدیریت بهتر و با استفاده بهینه از امکاناتی که داریم می‌توان این شرایط را به بهترین نحو ممکن پشت سر گذراند و این مدیریت شامل مدیریت در منابع مالی و مدیریت زمان و حتی برنامه ریزی‌های ما می‌شود.

موسوی تأکید کرد: باید درست برنامه ریزی و صحیح هزینه کنیم، تا خروجی خوبی به دنبال داشته باشد و بی شک این امکان پذیر نیست، مگر با برنامه ریزی درستی در کنار مشاوران خوب؛ بنابراین باید در کنار هم بتوانیم مسیری را که در پیش گرفته ایم به ساحل نجات برسانیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: خودم را عضوی از مجموعه می‌دانم، که باید در کنار شما قرار بگیرم و در حقیقت در فدراسیون تمام تلاشم را بکار می‌برم تا شما‌هایی که در زمین کار و فعالیت می‌کنید، بتوانید شرایط خوبی داشته باشید.

موسوی گفت: به اعتقاد من، کل هیئت رئیسه، فدراسیون، همه و همه تدارکات چی هستند که باید خروجی آن این باشد که شما حس آرامش و خوبی داشته باشید؛ بنابراین وظیفه خودم می‌دانم که فضای آرامی را برای شما مهیا کنم تا تنش هایتان تا حد ممکن کاهش یابد و بتوانید با خیال راحت کارتان را انجام دهید.

او به بحث ورود و حضور بانوان در ورزشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: به این سرعت نمی‌توان این فضا را باز کرد، بلکه باید ضمن اینکه مذاکرات لازم را انجام می‌دهیم، با شرایط موجود ثابت کنیم که فوتبال و فوتسال بانوان و حتی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها می‌تواند در ایجاد انگیزه موثر باشد.

موسوی تصریح کرد: اگر شرایط را ایجاد کنیم، شاید با یک سری برنامه ریزی‌ها بتواینم این مسیر را هموار کنیم، اما به زمان بیشتر نیاز داریم.

او بیان داشت: مهمترین اقداممان در سال ۱۴۰۰ برنامه ریزی منظم‌تر روی برگزاری مسابقات و انتخاب شایسته‌تر تیم‌ها است، این کار سبب می‌شود، تیم‌ها با انگیزه بیشتری کار کنند و به نحوی سطح ورزشی تیم‌ها را بالاتر برود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: با توجه به اینکه آدم اجرایی هستم و از آنجایی که با رسانه‌ها ارتباط خوبی دارم، فکر می‌کنم بتوانم تغییراتی را ایجاد کنم.

موسوی افزود: رسانه‌ها می‌توانند یار قوی ما در پیشبرد اهداف فوتبال و فوتسال بانوان باشند و در حقیقت اگر ما خوب معرفی شویم، می‌توانیم خوب هم اسپانسر بگیریم و در نهایت خوب عمل کنیم.

او به مسئله داوری اشاره کرد و بیان داشت: پیش از سمت فعلیم، قضاوت داوران یکی از گله مندی‌های من بود، ولی وقتی با شرایط داوری آشنا شدم، به این رسیدم که داوران یکی از مظلومترین قشر‌های ورزشی در حوزه فوتبال و فوتسالند، کسانی که دیده نمی‌شوند، ولی از همه طرف، بد و بیراه می‌شنوند.

موسوی بالا بردن حق الزحمه داوران و انجام سریع‌تر پرداخت هایشان را از اقدامات در دستور کار خود عنوان کرد و گفت: تمام تلاشم را بکار می‌برم تا بتوانم تأثیرگذار باشم.

او افزود: برای استان کرمان به خاطر همه قابلیت‌های ورزشی اش احترام زیادی قائل هستم و با توجه به فصلی که گذشت، تلاش بسیار مضاعفی صورت گرفت و امیدواریم سال جدید را نیز به خوبی شروع کنید.

موسوی با اعلام اینکه جام فوتبال همچنان در استان کرمان باقی مانده است، ابراز امیدواری کرد: در فوتسال نیز این جام در استان کرمان باقی بماند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار