آتش سوزی در میاندوآب

۵ باب مغازه در آتش بی احتیاطی/ ۳ آتش‌نشان مصدوم شدند

فرماندار میندواب گفت: آتش سوزی در میاندواب 5 باب مغازه کیف و کفش را طعمه حریق و 3 نفر آتش نشان را مصدوم کرد.

رحیم ناظم فامیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به حادثه آتش‌سوزی بامداد امروز در مغازه‌های خیابان امام خمینی(ره) این شهر گفت: این حادثه پس از گذشت هشت ساعت تلاش،  ساعاتی پیش با تلاش ماموران این آتش نشانی مهار و از سرایت آن به مغازه‌های دیگر جلوگیری شد.

او اظهار داشت: ماموران آتش‌نشانی پس از کسب اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ مبنی بر آتش سوزی در خیابان امام خمینی (ره) این شهر بلافاصله به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه ماموران ۲ ایستگاه آتش‌نشانی با ۶ دستگاه خودرو در محل حادثه حضور یافتند، افزود: پس از گذشت هشت ساعت از وقوع این حادثه آتش مهار و از گسترش آن به دیگر مغازه‌ها جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه علت آتش‌سوزی و خسارت وارده در دست بررسی و برآورد است، گفت: آتش در یکی از مغازه‌های کیف فروشی روی داده و به علت اینکه بافت بیشتر مغازه‌ها قدیمی و سقف آن‌ها چوبی است، آتش به دیگر مغازه‌ها سرایت کرده بود.

فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و اعضای مدیریت بحران شهرستان میاندوآب با وقوع این حادثه در محل حضور یافتند.

حسام شیرازه محبت فرماندار میاندواب نیز در گفتگوی تلفنی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: یکی از آتش‌نشانان مصدوم شده ناشی از مسمومیت دود بهبود یافته و ساعتی پیش از بیمارستان ترخیص شد، اظهار داشت: ۲ آتش‌نشان دیگر که از ناحیه انگشت دست و پا دچار جراحت شدید و شکستگی شده اند، در بیمارستان بستری هستندو مورد عمل جراحی قرار گرفتند.

او با بیان اینکه در این حادثه 5 باب مغازه طعمه حریق شدند افزود:  در حادثه آتش سوزی مغازه های میاندواب، آتش‌نشانان شهر‌های بوکان، باروق و روستای گل سلیمان‌آباد نیز برای کمک رسانی در محل حضور پیدا کرده بودند،

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.