سردار ناظری گفت: نیروی‌های سپاه در ایام دفاع مقدس و چه در این ایام همیشه حضوری فعال داشته اند و بزرگ سپاه پاسداران سردار حاج قاسم سلیمانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان به مناسبت روز پاسدار با سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار کرد.

سردار ناظری فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان با اشاره به این که نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی بهره مند از وجود، ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری هستند گفت:نیروی‌های سپاه چه در ایام دفاع مقدس و چه در این ایام همیشه حضوری فعال داشته اند و بزرگ پاسداران حاج قاسم سلیمانی است .

او تصریح کرد :امسال کرونا، سیل و اتفاقات زیادی با همراهی سپاه سپری شد، امیدوارم مانند همیشه در حوزه انتخابات شاهد مشارکت‌های حداکثری نیرو‌های مقام معظم رهبری باشیم ، سپاه ماموریت‌های متعددی انجام داده است که حاصل آن امنیت و نظم برای مردم بوده است.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان  هم در این دیدار با اعلام این که ایام عید روز‌های پرکاری برای نیروی انتظامی است گفت: همکاری نیروی انتظامی و سپاه بسیار عالی است و هوشمندی نیرو‌های مسلح کشور به فرماندهی مقام معظم رهبری زبانزد دنیا است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه ۲۷۰میلیارد تومان خدمات به مردم ارائه کرده ایم بیان کرد: شاید در سازمان خود دچار مشکل و کمبود بودیم، ولی برای کمک به مردم همیشه آماده هستیم.

او گفت:انقلاب دست مردم است و بایدبا حضور مردم حفظ شود تا زمانی که انقلاب حفظ شود ما نوکر مردم هستیم.

سردار معروفی با اعلام این که عظمت و بزرگی نیرو‌های مسلح به تلاش های مقام معظم رهبری بر می گردد افزود: ما با نیروی انتظامی یکی هستیم و هرجا نیاز باشد کمک می‌کنیم ،آبروی نیرو‌های مسلح آبروی انقلاب است.

معروفی با اشاره به اینکه در زمان کرونا فشار زیادی به نیروی انتظامی وسپاه وارد شد گفت: دم عید همه برنامه ریزی می‌کنند تا استراحت کنند، ولی نیروی انتظامی کارش در این ایام شدت یافته است که باید قدردان باشیم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار