زینی وند گفت: سپاه فرماندهان و ژنرال‌های دلیر و پرآوازه ای را برای کشور تربیت کرده است که باعث ترس دشمنان هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، زینی وند استاندار کرمان به مناسبت روز پاسدار با سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان دیدار کرد.

زینی وند استاندار کرمان ضمن تبریک روز پاسدار با اعلام اینکه ما شاهد پرورش فرماندهان و ژنرال‌های دلیر و پرآوازه در سپاه پاسداران کشور هستیم گفت:فرماندهان ما را خارجی‌ها و دشمنان ما بهتر می‌شناسند چون  باعث ترس و لرز آن ها می شوند و یکی از آنها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است.

زینی وند با اشاره به اینکه سپاه با تجارب ارزنده ای که در زمان جنگ بدست آورده ساختاری قدرتمند تشکیل داده و بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف به کمک مردم آمده است بیان کرد: سپاه در زمان کرونا با طرح شهید سلیمانی به کمک وزارت بهداشت آمده است.

زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دربیانیه گام دوم انقلاب باید در سال ۱۴۰۰ با سرعت زیادی پیش برویم گفت:سپاه هرجا در کشور چیزی زمین مانده پای کار بوده و آن را به سرانجام رسانده و این افتخاری برای جمهوری اسلامی است.

او افزود: سپاه همه جا حضور دارد یک نیروی بزرگ برای کشور است که اقدامات زیادی در حوزه اجتمایی، اقتصادی و امنیتی انجام داده است.

سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هم در این دیدار با اعلام اینکه فلسفه وجودی سه ضلع مثلث سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انقلاب، مردم و ولایت هستند گفت:سپاه جان خود را فدای این مثلث می‌کند،نگاه ما نه سیاسی نه جناحی است ، نگاه ما به مردم از هر قوم و قبیله ای می باشد.

او با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی نگاه بزرگ ،بلند و ملی داشت بیان کرد:راه برون رفت ما از مشکلات همین نگاه است، مقام معظم رهبری حاج قاسم سلیمانی را یک مکتب خطاب کردند ومراجع ما در زمان شهادت ایشان گریه کردند و زانو زدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ما یک جان داریم و آن را هم داریم فدا می‌کنیم پس دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم بیان کرد:این جان دادن برای آرامش مردم است،مقام معظم رهبری دستور تعامل برای کم کردن مشکلات مردم دادند.

سردارمعروفی با اشاره به اینکه فلسفه به وجود آمدن لشکر بازنشسته های حاج قاسم سلیمانی نگاه نرم است گفت: مشکلات مردم را باید کم کنیم و در سال ۱۴۰۰ برای رفع مشکلات مردم پای می آییم و انسجام کشور باید حفظ شود.

او  با اشاره به اینکه ما برای کسی در انتخابات مصداق تصمیم گیری نیستیم بیان کرد:ما جان خود را برای مردم فدا می‌کنیم،مشروعیت و سلامت انتخابات برای ما مهم است و پای کار می‌آییم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار