فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۱۰۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در شهرستان فردوس خبر داد.

سردار فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  گفت: مأموران انتظامی شهرستان فردوس اخباری دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند یک محموله مواد مخدر را در محور‌های مواصلاتی این شهرستان حمل و به نقاط مرکزی کشور منتقل کنند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: مأموران انتظامی هنگام گشت زنی در محور‌های مواصلاتی شهرستان فردوس به یک وانت نیسان که در حال حرکت بود مشکوک شدند که به راننده خودرو دستور ایست داده شد.

سردار فرشید اظهار کرد: مأموران وانت نیسان را جهت بررسی بیشتر به لاین بازرسی هدایت کردند و در بازرسی از آن ۱۰۶ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

او ادامه داد: پلیس با هدف برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان در تمامی ساعات شبانه روز از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد لذا همکاری شهروندان و تعامل و پشتیبانی دستگاه‌های تاثیرگذار با پلیس در کاهش جرایم نقش به سزایی خواهد داشت.

کشف ۲۹ کیلو و ۶۸۰ گرم تریاک در قاین

سرهنگ بلوکیان جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قاین گفت: مأموران انتظامی شهرستان قاین هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک سواری پراید که با ۴ نفر سرنشین خانم در حال حرکت بود مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی تکمیلی از خودرو و سرنشینان آن ۲۹ کیلو و ۶۸۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ بلوکیان اظهار کرد: مأموران در این رابطه ۵ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.