سرقت منزل برادر رفیق، برای انتقام جویی

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سه سارق منزل خبر داد و گفت: در این سرقت اموال به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان به سرقت رفته است.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه "سیدعلی شریفی" گفت: در اواسط شهریوماه سال گذشته یک فقره پرونده سرقت منزل به دادخواهی مرد جوانی از کلانتری ۱۲۲ دربند به پایگاه یکم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: با حضور کارآگاهان در صحنه سرقت و در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان از طریق دیوار وارد منزل و اقدام به سرقت اموال از قبیل: ۸ تخته قالیچه وقاب فرش - ظروف چینی عتیقه - مجسمه عتیقه و... کرده و متواری شده اند.در ادامه تحقیقات پلیسی کارآگاهان با بهره گیری از روش‌های علمی کشف جرم موفق شدند خودروی مورد استفاده سارقان را که یک دستگاه پراید با سه نفر سرنشین بود را شناسایی کنند که با انجام اقدامات پلیسی مالک خودرو شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد و در همان لحظات اولیه به سرقت با دونفر همدست دیگراش که حامد سرکرده باند بود معترف شد.

سرهنگ شریفی در ادامه بیان کرد: کارآگاهان بلافاصله مخفیگاه دو نفر سارق دیگر را در محدوده شرق تهران شناسایی و درمورخه ۲۸ اسفند هر دو را بازداشت کردند.

با انتقال سارقان به پایگاه یکم ضمن اعتراف به سرقت از منزل شاکی سرکرده باند گفت: من بدلیل اختلاف شدید با برادر شاکی اقدام به طراحی سرقت از منزل شاکی به انگیزه انتقام جویی شدم و از آنجایی که به منزل وی رفت و آمد داشتم و محل نگهداری اموال بارزش را می‌دانستم موضوع را با دو نفر دیگر از دوستانم در میان گذاشتم و تصمیم به سرقت گرفتیم و نقشه خود را عملی کردیم. اموال مسروقه را به افراد عبوری فروختیم و پول حاصله را صرف خوش گذرانی کردیم.

سرهنگ کارآگاه شریفی در پایان گفت: متهمان با توجه به اعتراف صریح به جرم خود، با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار