شناسایی ودستگیری اعضاء باند اخاذی مامور نما در بازار تهران

با هوشیاری و تلاش ماموران کلانتری ۱۱۳ بازار اعضاء یک باند اخاذی تحت عنوان مامور پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت  گفت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر اینکه اخیرا افرادی ناشناس با مراجعه به واحد‌های صنفی تحت عنوان ماموران پلیس آگاهی اقدام به اخاذی از صنوف می‌کنند، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با عنایت به حساسیت موضوع، با بهره گیری از شیوه‌های پلیسی و گسترش چتر اطلاعاتی ماموران با گشت زنی غیر محسوس در سطح صنوف، متهمانی را شناسایی کردند که تحت عنوان پلیس آگاهی به عنف وارد فرش فروشی شدند و ضمن ضرب و جرح مالک، تعداد ۱۵ تخته تابلو فرش نفیس و ۶ تخته فرش را به سرقت بردند.

سرهنگ جلیلیان اظهار داشت: سه متهم دستگیر شده به کلانتری انتقال یافتند که در تحقیقات اولیه به عمل مجرمانه خود اعتراف داشتند.

این مقام انتظامی با اشاره به ضرورت ارائه کارت شناسایی توسط ماموران ادارات و نهاد‌های دولتی در هنگام ورود به منزل و واحد‌های صنفی و لزوم توجه بیش از پیش شهروندان در شناسایی دقیق ماموران مراجعه کننده، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی متهمین جهت انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی تحویل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار