مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی از افزایش مصرف بنزین و نفت گاز در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجتبی شکوری از افزایش مصرف بنزین با وجود تشدیدبیماری کرونا و محدودیت‌های ایجاد شده برای رفت و آمد، گفت: مصرف بنزین از ۲۸ اسفندماه لغایت ششم فروردین ماه ۱۱۲ درصدونفتگاز ۴۷ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

شکوری با تاکید بر اینکه مصرف بنزین باوجود شیوع کرونا افزایش یافته، گفت: میزان مصرف در روز‌های مختلف متفاوت است و افزایش مصرف بین ۲۹ تا ۱۶۳ درصد در نوسان است.


بیشتر بخوانید


او گفت: میزان مصرف بنزین به طور میانگین به حدود ۷۲۰ هزار لیتر در روز بوده و درسی ام اسفندماه تا یک میلیون لیتر در روز افزایش یافت.

شکوری افزود: علت افزایش مصرف بنزین بیانگر افزایش تردد با وسایل نقلیه بوده و ازهم استانی‌ها درخواست میشود با ماندن در خانه و کاستن از تردد‌ها شاهد کاهش و از بین بردن بیماری کرونا باشیم.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی به فعالیت ۴۹ جایگاه پمپ بنزین و ۲۹ جایگاه سوخت سی ان جی در سطح استان اشاره کرد و گفت: شرکت ملی پخش فرآوده‌های نفتی در استان دارای ۳ ناحیه است که این نواحی به شهروندان خدمات مورد نیاز را ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.