تیم‌های کاسپین فریدونکنار و صدرا نکا در صدر جدول گروه‌های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، هفته ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران با برگزاری ۶ بازی در شهر‌های مختلف استان به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی گروه غرب  مازندران کاسپین فریدونکنار در مقابل مهمانش شهدای امیرکلا با نتیجه ۳ بر ۱ پیروز شد. مجتبی مختاری، علی ابراهیمی و مهدی شفقت گلزنان تیم فریدونکنار در این مسابقه بودند.

کیان سام بهنمیر، در زمین شهدای این شهر، با نتیجه ۲ بر ۱ و گلزنی جابر برهمه و میلاد حیدرپور، تیم صدرنشین هفته پنجم، شهروند چالوس را با شکست بدرقه کرد.

مصاف تیم‌های نوشهر جوان و درخشان فریدونکنار با تساوی بدون گل پایان یافت.چیتانو نوشهر تیم بدون امتیاز گروه غرب لیگ برتر فوتبال مازندران در این هفته استراحت داشت.

در این گروه کاسپین فریدونکنار با ۵ بازی و کسب ۱۱ امتیاز در صدر جدول ایستاده و کیان سام بهنمیر با یک بازی کمتر و ۱۰ امتیاز در تعقیب صدرنشین است.

در بازی‌های هفته ششم گروه شرق لیگ برتر فوتبال مازندران، صدرا نکا با وجود توقف ۱-۱ برابر میزبان انتهای جدولی خود، شهدای ساری به صدرنشینی با ۹ امتیاز ادامه داد.

شاهین جویبار به همین نتیجه مقابل مهمانش یاران هادی نوروزی رضایت داد تا با ۸ امتیاز به جایگاه دوم جدول برسد.

شهدای لمراسک گلوگاه تنها تیم پیروز گروه شرق در هفته ششم بود که ۲ بر صفر شهرداری قائمشهر را با شکست بدرقه کرد و با ۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر به رتبه سوم جدول رده بندی رقابت‌ها صعود کرد.

شاهین گرجی محله دیگر تیم ۷ امتیازی گروه با قرعه استراحت روبرو شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار