رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام مطرح کرد؛

تمهیدات ویژه پلیس راهور ایلام در روز‌های پایانی تعطیلات نوروزی

سرهنگ کهزادی از تمهیدات ویژه پلیس راهور ایلام در ایام پایانی تعطیلات نوروزی و روز طبیعت خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: با توجه به سناریوی شکل گیری سفر‌های کوتاه درون استانی در روز طبیعت و خروج باقی مانده مسافران نوروزی ، برنامه ریزی پلیس راهور برای مدیریت ترافیک و تسهیل در عبور و مرور در مبادی ورودی و خروجی انجام شده است.

او با توصیه به پرهیز از سفر در روز طبیعت و تاکید دوباره بر خروج هرچه سریع‌تر مهمانان نوروزی از شهر‌های قرمز و نارنجی ، اظهار کرد: مردم فهیم استان می‌توانند همانند روز طبیعت سال قبل با پرهیز از سفر، خالق حماسه دیگری در جهت حفظ سلامت جامعه باشند.

سرهنگ کهزادی اظهار کرد: با این حال پلیس راهور با حداکثر توان انسانی و تجهیزات برای مدیریت بهتر سفر‌ها و روانسازی ترافیک در ایام پایانی تعطیلات نوروزی برنامه ریزی کرده است.

او با اشاره به منع خروج خودرو‌های بومی در شهرستان های دهلران، آبدانان و چرداول در ایام پایانی تعطیلات نوروزی و روز طبیعت، گفت:با توجه به قرار گرفتن این سه شهرستان در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی، همکاران راهور و انتظامی با استقرار در مبادی ورودی و خروجی از خروج خودرو ها‌ی بومی و ورود خودرو‌های غیربومی به داخل شهر جلوگیری می‌کنند.

او بیان کرد: بنابراین هم استانی های گرامی در این سه شهرستان برای رفتن به طبیعت و بیرون شهر در روز سیزده بدر برنامه ریزی نکنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در ادامه، حضور دستفروشان و تجمع عرضه کنندگان کالا و میوه در حاشیه معابر را یکی عوامل مزاحم ترافیک در روز طبیعت دانست و افزود: به همین دلیل ماموران راهور با این گونه عوامل مزاحم و مخل ترافیک به صورت جدی برخورد می‌کنند.

 او ادامه داد: از هم استانی های گرامی خواستاریم ضمن رعایت کلیه قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به دستورالعمل های بهداشتی نیز توجه داشته باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.