رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام:

تغییر رنگ بندی شهر‌ها در تشدیداعمال محدودیت‌های ترافیکی تاثیرگذار است

کهزادی گفت:قطعا تغییر رنگ بندی شهرستان‌ ها بر تشدید اجرای محدودیت‌های ترافیک در مبادی ورودی و خروجی آن شهر تاثیرگذار است.

سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت :باتوجه به قرار گرفتن شهرستان آبدانان در وضعیت قرمز کرونای از امروز مقررات منع آمد و شد در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان تشدید می‌شود.

او افزایش میزان سفر‌های نوروزی به این شهرستان تاریخی و همجواری با استان خوزستان شهرستان دهلران را از جمله دلایل افزایش تعداد مبتلایان و عامل تغییر رنگ این شهرستان عنوان و از مهمانان نوروزی خواست قبل از اتمام تعطیلات نوروزی و هرچه سریع‌تر این شهرستان را ترک کنند.

رئیس پلیس راهوراستان خاطرنشان کرد : بار‌ها از طریق رسانه‌های جمعی، موضوع منع تردد و سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی اطلاع رسانی شده بنابراین دیگر هیچ عذری از کسی پذیرفته نیست ودر صورت سفر قطعا بر اساس قانون با ناقضان پروتکل‌های بهداشتی برخورد می‌شود.

کهزادی در ادامه بابیان اعمال جریمه صرفا برای مسافران غیربومی شهرستان‌های با وضعیت قرمز و نارنجی است افزود:  طبق ابلاغیه ستاد مقابله باویروس کرونا استان دو شهرستان دهلران و آبدانان در وضعیت قرمز و شهرستان چرداول در وضعیت نارنجی قراردارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در خاتمه یادآور شد، مقررات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲شب تا ۳صبح در کلیه معابر درونشهری ایلام و شهرستان‌های تابعه تا ۱۵فرودین اعمال می‌شود.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.