سرهنگ قدمی گفت: هیچکدام از جاده‌های مازندران در تعطیلات پایان هفته یک طرفه نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران با بیان اینکه جاده‌های مازندران در تعطیلات پایان هفته یکطرفه نمی‌شود، گفت: با توجه به پیش بینی ترافیک سنگین در روز‌های منتهی به پایان تعطیلات مسافران هرچه سریعتر به شهرهایشان برگردند تا گرفتار ترافیک پایان تعطیلات نشوند.

او افزود: موج دوم سفر‌های نوروزی در مازندران آغاز شده است وبا توجه به حجم ورودی خودرو بهتر است مسافران زمان بازگشت خود را مدیریت کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت‌های تردد شبانه همچنان در همه شهر‌های استان از ساعت ۲۲ شب تا ۳ بامداد اعمال می‌شود، ادامه داد: دوربین‌های محور‌های شمالی فعال شدند و خودرو‌هایی که با پلاک شهر‌های قرمز وارد استان مازندران شوند یک میلیون تومان و خودرو‌هایی که از شهر‌های نارنجی به مازندران بیایند ۵۰۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

سرهنگ قدمی ادامه داد: ترافیک اکنون در محور چالوس مسیر شمال به جنوب در محدوده‌های سیاه بیشه و تونل کندوان نیمه سنگین و در بقیه محور‌های روان است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام / ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۵۹ ۱۱ فروردين ۱۴۰۰
بزارید بیان ، چه کاری هست ممنوعیت و محدودیت و ..، دورهمی یه کرونا میگیریم، یا رد میکنیم یا مث خیلی ها فاتحه مع الصلوات