در راستای دولت الکترونیک و به منظور حذف کاغذ از پروسه درمان بیماران، امروز طرح نسخه نویسی الکترونیک در بیمارستان رازی سراوان اغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سعید تجلیلی فرماندار شهرستان سراوان گفت:  با اجرای این طرح علاوه بر کمک به محیط زیست در حذف کاغذ، تسریع در روند خدمات دهی به شهروندان و دسترسی به سوابق درمانی از خدمات مطلوب و ارزنده این طرح است که از این پس شهروندان سراوانی از آن بهره‌مند خواهد شد.

 صفدری رئیس بیمارستان رازی سراوان هدف از اجرای این طرح را کاهش هزینه‌ها و روند اجرای سریع، هوشمند و بدون کاغذ پروسه درمان بیماران اعلام کرد و گفت برای اولین بار در سطح استان موفق شدیم طرح اجرای نسخه نویسی الکترونیک را با کمک بیمه سلامت این شهرستان راه اندازی کنیم.

وی افزود: از این پس بجای پذیرش دفترچه با دریافت کد ملی از بیماران روند درمان در این بیمارستان آغاز میشود و شهروندان با اعلام کدملی یا همراه داشتن کارت ملی بدون دفترچه می‌توانند از خدمات درمانی بیمه‌ی خود در این بیمارستان استفاده کنند

رئیس بیمارستان رازی سراوان همچنین افزوده روند نوبت دهی در بیمارستان علاوه بر حضوری بصورت الکترونیکی و تلفن گویا است و تغییری در روند نوبت دهی ایجاد نشده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار