مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق زنجان از افتتاح ۵۹۲ پروژه شهری و روستایی این استان با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، علیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: صبح امروز با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو ۵۹۲ پروژه شهری و روستایی استان زنجان در قالب پویش #هرهفته-الف-ب-ایران، با اعتباری بالغ ۸۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

او افزود: شرکت توزیع نیروی برق منطقه ای زنجان  ۴۷۲ هزار مشترک دارد که بیشترین مصارف برق در بخش صنعت ۵۲ درصد و کشاورزی  ۲۰ درصد است.

حقیقی استاندار زنجان نیز بااشاره به اینکه مجموعه وزارت نیرو با نقشه راه اقدامات خوبی انجام داد و زنجان هم از آن بهره‌مند شد، گفت: طرح‌های مهمی در حوزه آب و برق استان زنجان به بهره برداری رسید.


او بابیان اینکه وزارت نبرو اقدامات بسیار خوبی برای خدمت رسانی به اجرا گذاشته است، افزود: در حال حاضر خدمات ۴۰ گانه غیر حضوری برق بطور کامل در استان زنجان ارائه می‌شود که هم صرفه جویی در وقت مردم است و هم در شرایط کرونایی برای حفظ سلامتی مردم مهم و حیاتی است.


حقیقی  اجرای طرح برق امید را هم یکی دیگر از خدمات ماندگار وزارت نیرو اعلام کرد و ادامه داد: در استان زنجان از ۴۷۰ هزار مشترک برق ۱۱۰ هزار مشترک مشمول طرح برق امید هستند.


او بااشاره به اینکه طی ۵ ماه گذشته ۷۳هزار و ۷۲۲ مشترک معادل ۶۷ درصد مشترکان مشمول برق رایگان شدند، افزود: هدف از اجرای این طرح کمک به افراد کم در آمد و تشویق کسانی است که رعایت الگوی مصرف را سرلوحه قرار داده اند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.