استاندار فارس گفت: روند تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفره در مراحل پایانی است و امروز شاهد انجام اقدامات نهایی همچون نصب کفپوش ها، محوطه سازی و تکمیل سیستم تاسیسات هستیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در حاشیه بازدید خود به همراه حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور و معاون وزیر ورزش و جوانان از روند تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفره شیراز، این پروژه را یکی از ورزشگاه‌های کاملاً استانداردی دانست که به همت وزارت ورزش و جوانان در بزرگراه حسینی الهاشمی احداث شده است.

استاندار فارس با تاکید بر اهمیت ساخت ورزشگاه شش هزار نفری، بیان کرد: شهر شیراز و ورزشکاران آن و همچنین این منطقه از شهر نیازمند چنین مجموعه به روز و استانداردی بود.

رحیمی همچنین از سرعت خوب پیشرفت پروژه خبر داد و گفت: روند تکمیل سالن ورزشی ۶ هزار نفره در مراحل پایانی است و امروز شاهد انجام اقدامات نهایی همچون نصب کفپوش‌ها، محوطه سازی و تکمیل سیستم تاسیسات هستیم.

او ابراز امیدواری کرد: با روند کنونی انجام کار این پروژه در خرداد ماه آماده بهره برداری باشد.

استاندار فارس همچنین با اشاره به اینکه مدیریت ارشد استان از اجرای پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری حمایت کرده است، بیان کرد: در بخش‌هایی که نیاز بوده و می‌توانستیم و قانون به ما مجوز داده بود که از اعتبارات استانی و مساعدت‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان استفاده کنیم در روند پیشرفت پروژه کمک کرده ایم.

او یادآور شد: پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری شیراز دارای استاندارد‌های مورد تایید سازمان‌های جهانی ورزش است و بی تردید مورد استقبال ورزشکاران ما بوده و ساکنان این متطقه از شهر نیز از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار