استاندار زنجان در کارگروه شورای اجتماعی استان زنجان گفت: اولویت‌های امسال حوزه اجتماعی باید مشخص و عملیاتی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان پیش از ظهر امروز در کارگروه شورای اجتماعی و خانواده با بیان اینکه در ماه‌های گذشته برای مقابله با ویروس کرونا زنجان جز استان‌های موفق کشور بوده است، گفت: با بررسی برخی شاخص‌ها به نظر می رسد حوزه‌های اجتماعی بایستی حدی‌تر به مقوله پیشگیری و آموزش ورود کنند.


او پرداختن به مسائل اجتماعی و عملی شدن طرح‌ها و برنامه‌های این حوزه را مستلزم همکاری افراد علاقمند و فعالان حوزه اجتماعی و تشکیل اتاق فکر با حضور اساتید دانشگاهی دانست و افزود: در حوزه فعالیت‌های اجتماعی باید از موازی کاری پرهیز کرد و برنامه بصورت شاخص ارائه شود.


او از همه مدیران که به نوعی با مسائل اجتماعی در ارتباط هستند خواست تا برنامه‌های خود را برای امسال دسته بندی کرده و به کارگروه برای تصویب ارائه کنند.

یکی از مسائلی که در شورای اجتماعی و خانواده مطرح شد الکترونیکی شدن نسخ پزشکی و مشکلات آن بود که استاندار زنجان گفت: این طرح یک قانون است و باید دقیق اجراشود و علاوه براینکه صرفه جویی در مصرف کاغذ می‌شود تحول بسیار بزرگی در حوزه سلانت و رسیدگی هوشمند به بیمار ایجاد می کند.


استاندار زنجان بر تشکیل گروه کارشناسی برای حل مشکلات زیرساختی این طرح در استان زنجان  تاکید کرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.