سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان در اطلاعیه‌ای، از تمدید مهلت نام‌نویسی در آزمون ورودی این مدارس خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان مهلت ثبت نام در آزمون ورودی این مدارس برای پایه‌های هفتم و دهم را بار دیگر تمدید کرد.

پیش از این نام نویسی در آزمون ورودی تا ٣١ فروردین تمدید شده بود، اما با توجه به استقبال متقاضیان، این تاریخ بار دیگر تمدید شد و تا سوم اردیبهشت ادامه دار خواهد بود.

آزمون ورودی برای پایه هفتم، ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۲۰ خرداد و آزمون پایه دهم، ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود؛ هرچند ممکن است شرایط کرونایی زمان برگزاری آزمون‌ها را تغییر دهد، اما در تصمیم‌گیری اولیه زمان برگزاری تاریخ‌های یادشده اعلام شده است.

اشتغال به تحصیل در پایه ششم ابتدایی در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، کسب مقیاس «خیلی خوب» در تمام دروس نوبت دوم پایه پنجم ابتدایی در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ و کسب مقیاس «خیلی خوب» در تمامی دروس در نوبت اول پایه ششم در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای ثبت نام آزمون ورودی پایه هفتم و اشتغال به تحصیل در پایه نهم در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و داشتن حداقل معدل کل سالانه ۱۹ در پایه هشتم خرداد سال تحصیلى ۹۹-۱۳۹۸ برای نام‌نویسی آزمون ورودی پایه دهم ضروری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار