مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین گفت: طرح بهارانه فهما در کانون‌های مساجد قزوین اجرا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین گفت: دومین رویداد ملی فهما در سال جاری با عنوان «طرح بهارانه فهما» در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اجرا می‌شود و فعالیت‌های کانون‌ها در قالب این طرح صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام رمضانی افزود: طرح بهارانه فهما با موضوعات مهدویت، تواصی به صبر و حق، شعار سال، عید نوروز، ماه مبارک رمضان، اعیاد شعبانیه، لیالی قدر، عید فطر و ... برگزار می‌شود و کانون‌ها باید فعالیت خود را در این زمینه‌ها در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری کنند.

او اضافه کرد: برنامه‌های این طرح در قالب ۲ شبستان فرهنگ و هنر بوده و کانون‌ها باید برنامه‌های خود را ذیل رواق‌های نور، همدلی، کتاب و دانش، سرود، قلم و ترنج در سامانه بچه‌های مسجد ثبت کنند.

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: این طرح با هدف جذب حداکثری نوجوانان و جوانان به مساجد، انسجام و ارتقای کیفیت فعالیت کانون‌های مساجد، جریان سازی گفتمان تواصی به صبر و حق و افزایش استفاده از محصولات فرهنگی و هنری برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در ادامه گفت: کانون‌ها تا پایان اردیبهشت ماه همزمان با بهار قرآن و طبیعت فرصت دارند تا نسبت به ثبت فعالیت‌های خود در سامانه بچه‌های مسجد و در قالب این رویداد ملی اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار