صفری گفت: از ابتدای ماه رمضان تاکنون ۸ هزار و ۲۵۳ سبد غذایی در بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون به همت خیران، نیکوکاران و مراکز نیکوکاری با هم افزایی کمیته امداد استان زنجان ۸ هزار و ۲۵۳ سبد غذایی تهیه و در بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و حفظ عزت و کرامت انسانی توزیع شده است.


او ارزش هربسته غذایی را ۳۰۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این سبد‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی و خرما است که برای تهیه این تعداد بسته معیشتی ۲ میلیارد و ۴۷۳ میلیون تومان هزینه شده است.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۴ هزار بسته معیشتی تهیه و دربین خانواده‌های تحت حمایت توزیع خواهد شد.


صفری از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان را اجرای "پویش ایران مهربان" عنوان کرد و افزود: این طرح به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین جهت افزایش درآمد خانواده‌ها صورت می‌گیرد که هم استانی‌ها می‌توانند از طریق شماره گیری تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و انتخاب گزینه ۵ مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد در این طرح ثبت نام کنند.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ماه مبارک رمضان را فرصت خوبی برای کمک و همدلی با نیازمندان دانست و گفت: همشهریان برای مشارکت در پویش ایران همدل و افطاری ساده می‌توانند از طریق شماره کارت مجازی ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷، کد دستوری #۰۲۴*۸۸۷۷*و یا شماره تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ اقدام کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.