رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج گفت: روزانه حدود ۲۵ تن مرغ در بازار روز‌های کرج توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احمد خیری، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به وضعیت توزیع اقلام اساسی در بازار روز‌های شهر گفت: حدود یک ماه قبل شاهد ایجاد صف خرید مرغ با نرخ تنظیم بازاری در بازار روز‌های شهر بودیم که با افزایش سهمیه استان، این مشکل برطرف شده و دیگر خبری از تجمع شهروندان در بازار روز‌ها خبر نیست.

او افزود: در حال حاضر روزانه حدود ۲۰ تا ۲۵ تن مرغ در بازار روز‌های سطح شهر توزیع می‌شود که به هر غرفه بین ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کیلو مرغ می‌رسد.

خیری با اشاره به نرخ مرغ در بازار روز‌ها گفت: در حال حاضر هر کیلو مرغ به قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

او در خصوص وضعیت توزیع سایر اقلام اساسی افزود: از آن جا که طی دو هفته اخیر برخی از کارخانه‌های تولید روغن تعطیل شدند در نحوه توزیع آن ناهماهنگی به وجود آمد ولی در حال حاضر شرایط توزیع عادی شده است.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با اشاره به کاهشی بودن نرخ برخی از میوه‌ها گفت: در حال حاضر نرخ برخی میوه‌های نوبرانه مثل گوجه سبز، چاقاله بادام و توت فرنگی گران است ولی میوه‌های پرمصرف مثل سیب و پرتقال سیر نزولی دارد و حتی در مقایسه با هفته قبل دو هزار تومان با کاهش قیمت مواجه بوده است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.