پیام تبریک استاندار قزوین به بهمن عسگری

استاندار قزوین با صدور پیامی کسب مدال ارزشمند نقره بهمن عسگری کاراته کا ملی پوش استان در رقابت های لیگ‌ جهانی کاراته وان لیسبون ۲۰۲۱ را تبریک گفت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هدایت ا... جمالی پور استاندار قزوین در پی کسب مدال ارزشمند نقره توسط بهمن عسگری دلاور مرد ارزنده و اخلاق مدار کاراته استان و کشورمان در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در کشور پرتغال پیام تبریکی را صادر کرد.
متن پیام بدین شرح است:

بسم ا... الرحمن الرحیم

در سایه الطاف حضرت حق و در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و در ایام سوگواری مولی الموحدین امیر المومنین علی (ع) و لیالی پر فیض قدر، باردیگر افتخاری ارزشمند و غرور آفرین نصیب مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه استان قزوین گردید تا برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار دیار مینودری رقم بخورد.

بهمن عسگری ملی پوش ارزنده و اخلاق مدار استان و تیم ملی کاراته کشورمان و ستاره درخشان کاراته جهان و کشورمان در چند سال اخیر، با توکل به خداوند متعال و توسل به مولی الموحدین امیر المومنین حضرت علی (ع) موفق شد با اقتدار و شایستگی در میان بزرگان وزن منفی ۷۵ کیلوگرم، مدال ارزشمند نقره رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در لیسبون پرتغال را بدست آورد تا در آستانه بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان یعنی المپیک ۲۰۲۱ توکیو آمادگی و اقتدار خود را به رخ حریفان جهانی خود نشان دهد.

بنده این موفقیت ارزشمند و غرور آفرین را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه استان سرافراز قزوین، مدیران ورزش استان قزوین، جامعه ورزش و جوانان، هیات موفق کاراته استان و خانواده این قهرمان افتخارآفرین تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

"هدایت ا... جمالی پور استاندار قزوین"

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار