خدمت‌رسانی جوانان انقلابی به نیازمندان

مدیرگروه جهادی مکتب فرزندان حاج قاسم در شیراز گفت: بسته‌های معیشتی و سفره‌های افطاری و سحری برای نیازمندان مهیا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرگروه جهادی مکتب فرزندان حاج قاسم در شیراز گفت: با هدف کمک رسانی و اطعام اهالی محروم در نواحی شرق شیراز برنامه‌های توزیع بسته‌های معیشتی و اطعام نیازمندان در دستور کار قرار گرفته است.

حجه الاسلام مختاری با تشریح برخی از اقداماتی که در راستای یاری رسانی به نیازمندان صورت گرفته افزود: در راستای اجرای برنامه‌های اطعام رایگان بیش از ۱۰۰۰ نفرمهمان سفره امیرالمومنین ع برای اوقات روحانی افطار و سحر هستند که برنامه تهیه پخت در منطقه محروم شرق شیراز با محوریت بلوار اتحاد انجام میشود.

او با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به اقشار محروم جامعه که در کشاکش بحران‌های اقتصادی و تبعات ویروس کرونا متحمل آسیب‌های فراوانی شده اند، افزود: گروه جهادی مکتب فرزندان حاج قاسم با حضور پرشور خواهران و برادران مومن، انقلابی و انسان دوست درمناطق محروم شیراز و بارویکرد رسیدگی به ایتام ونیازمندان در زمینه‌های مختلفی فعالیت داشته و به دستاورد‌های مثبتی در عرصه محرومیت زدایی دست یافته است.

این مسول جهادی به اهمیت یاری رسانی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان و به ویژه شب‌های پرفروغ قدر اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های مهم این تشکیلات با الگوبرداری اززندگی شخصی مولای متقیان حضرت علی ع با اولویت سنجی رسیدگی به ایتام وتوزیع بسته‌های معیشتی دربین درماندگان ونیازمندان درمناطق محروم است.

مدیرگروه جهادی مکتب فرزندان حاج قاسم در شیراز تصریح کرد: مردم خیراندیش ومعتمدین محلی و به ویژه جوانان انقلابی در رده‌های سنی ۱۵ تا ۳۵ سال نقش کلیدی در اجرای این برنامه‌ها داشته و به طور حتم از دعای خیر مردمان شریف و نیازمندان بهره‌مند خواهد شد.

حجه الاسلام مختاری در پایان از مشارکت همه معتمدین، خیرین و ائمه جماعت در راستای اجرای برنامه‌های افطاری و توزیع بسته‌های معیشتی با این گروه جهادی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.