خرید ۱۵۸ دستگاه ماشین آلات راهداری

۱۵۸ دستگاه ماشین آلات سنگین جدید خریداری و به ناوگان راهداری کشور اضافه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رضا اکبری معاون سازمان راهداری کشور پیش ازظهر امروز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت در آیین الحاق ماشین آلات جدید به راهداری مازندران در ساری گفت: ۱۵۸ دستگاه ماشین آلات سنگین در کشور خریداری و به ناوگان راهداری افزوده شد که سهم مازندران ۹ دستگاه است.

او با بیان اینکه ۹۰۰ دستگاه ماشین آلات راهداری نیز پارسال در کشور نوسازی شده بود، افزود:۴۹ دستگاه ماشین آلات بازسازی شده در اختیار اداره راهداری مازندران قرار گرفت.

معاون سازمان راهداری کشور ادامه داد: راهداری به ابزار و ادوات جدید و کافی نیازمند است، زیرا در شرایط بحرانی ماشین آلات کمک زیادی برای بازگشایی راه‌ها خواهند داشت.

اکبری از اجرای طرح اقدام ملی راهداری در کشور خبر داد و گفت: این طرح از اول اردیبهشت در کشور آغاز شده است و تا پایان خردادماه ادامه دارد.

معاون سازمان راهداری کشور با بیان اینکه ساماندهی علائمی ایمنی، شانه وحاشیه راه‌ها، خط کشی، پرکردن چاله‌ها در طرح اقدام ملی راهداری اجرایی می‌شود، گفت: در قالب این طرح ماشین آلات چند شهرستان در راه‌ها حاضر و نسبت به عملیات راهداری اقدام می‌کنند.

انتهای پیام /ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار