بخشدار مرکزی اسدآباد گفت: از مجموعه ۵۳ دهیاری بخش مرکزی بیش از ۸۰ درصد دهیاری‌ها، برنامه فعالیت‌های عمرانی خود را به بخشداری اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سلیمان نظری دوست, بخشدار مرکزی اسدآباداظهار کرد:به دهیاران بخش اعلام شده است که از روزمرگی پرهیز  و  طبق برنامه یکساله برای شروع طرح های مصوب خود هرچه سریعتر اقدام کنند.                      

او همچنین از دهیاران به عنوان مدیران اجرایی روستاها یاد کرد و گفت:دهیاران باید برای ارتقاء درآمد دهیاری‌ها نیز تلاش کنند.

 بخشدار مرکزی اسدآباد با اشاره به این مطلب که روزمرگی و نداشتن انگیزه و بدون برنامه کار کردن از هیچ دهیاری پذیرفته نیست گفت:دهیاران موظفند در چارچوب وظایف قانونی خود برنامه های توسعه ای روستاها را مد نظر قرار دهند.

نظری دوست در ادامه یادآور شد:عملیات جدول گذاری و بهسازی معابر روستاهای_ ولی آباد ، حسن آباد ، محمد آباد ، چنار علیا ، آهو تپه و بادخوره شروع شده است و این طرح  ها در سایر روستاها نیز به زودی آغاز خواهد شد.

او گفت: معابر و خیابان‌های شمس آباد ، دهنوش ، گذرکجین ، ولی آباد ، چنار علیا ، کمک سفلی آماده زیر سازی است و منتظر ماشین آلات «بنیاد مسکن» شهرستان هستند.

بخشدار مرکزی اسدآباد ابراز امیدواری کرد : براساس اعتبارات موجود دهیاری‌ها پیش بینی می شود امسال حدود بیست هزار متر جدول گذاری و اصلاح معابر در روستاهای بخش مرکزی انجام و به بهره برداری برسد.

نظری دوست در ادامه از تمامی ادارات به ویژه ادارات «خدمات رسان» جهاد کشاورزی ،حفاظت از منابع آب ، منابع طبیعی ، مخابرات ، راهداری و  بنیاد مسکن خواست که طرح های عمرانی خود را در روستاهای بخش مرکزی شروع و مصوبات «دهگردشی»ها را اجرایی کنند.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.