محمدنژاد گفت: در شرایطی که مشکلات اقتصادی همچنان ادامه دارد و بیماری کرونا همچنان در حال گسترش و خطر آفرینی است همبستگی اجتماعی در کمک به نیازمندان باید استمرار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، کیانوش محمدنژاد ‍ فرماندار دره شهر که به اتفاق یزدانی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار و سرهنگ بیگی فرمانده انتظامی شهرستان از کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بازدید کردند نحوه خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

او ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این اداره بر لزوم ارتباط موثر این نهاد با خیرین و حامیان در راستای حمایت از خانواده‌های بی بضاعت و مشارکت در رفع نیاز‌های خانواده‌های مددجو تاکید کرد.

فرماندار دره شهر ضمن قدردانی از کمیته امداد شهرستان بابت ارائه و توزیع کمک‌های غذایی در ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان و با اشاره به اینکه مردم نوعدوست ایران اسلامی و شهرستان دره شهر در روز‌های شیوع کرونا با جمع آوری کمک‌های مردمی به یاری نیازمندان و مشاغل آسیب دیده از کرونا شتافته اند افزود: امید می‌رود همبستگی‌های اجتماعی برای کمک به نیازمندان استمرار داشته باشد و شاهد همدلی، احسان و نیکوکاری بیش از پیش خیران باشیم.

محمدنژاد اضافه کرد: کمیته امداد از دستگاه‌هایی است که در شرایط سخت اقتصادی و بیماری کرونا بیشترین خدمت رسانی را به جامعه مددجو و قشر نیازمند ارائه داده است و توانسته است در چنین شرایط سختی بسیاری از مشکلات نیازمندان را برطرف نماید.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.