بسته اخبار حوادث امروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰؛

دستگیری قاچاقچیان سم و کود / بازداشت سارق حرفه‌ای کابل‌های برق

مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف انواع سمم و کود شیمیایی قاچاق در ساری

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارآگاهان این پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی از عرضه انواع انواع سم و کود شیمیایی قاچاق توسط افرادی در شهرستان ساری با خبر شدند.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ محمدپورگفت: پس از هماهنگی‌های قضائی متهمان دستگیر و در بازرسی از واحد‌های صنفی آنان ۸۷۰ قوطی انواع سم و کود شیمیایی قاچاق کشف شد.

او ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده در این عملیات را بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: ضمن تحویل کالا‌های قاچاق کشف شده به سازمان اموال تملیکی استان، متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق در بابل

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود:با انجام اقدامات پلیسی، ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان سارق را در حین سرقت سیم و کابل برق در حوزه استحفاظی خود شناسای و دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکارگفت: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۱۹ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در شهرستان اعتراف کرد.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در محمودآباد

سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب توسط فردی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی بخش کلوده با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی یک خودروی نیسان حامل چوب‌های جنگلی را در یکی از محور‌های روستایی شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ حسین زاده با اشاره به دستگیری یک قاچاقچی چوب در این عملیات، گفت: در بازرسی از خودروی توقیفی ۲ تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگل‌های اطراف شهرستان محمودآباد به صورت غیر مجاز برداشت شده بود، کشف شد.

او افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار