تارتار: رای کمیته انضباطی در مورد بازی پیکان و سایپا، ناعادلانه‌ترین رای تاریخ فوتبال ایران است

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پیکان درباره رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در مورد بازی پیکان و سایپا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی مستعفی تیم فوتبال پیکان درباره رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بازی پیکان و سایپا اظهار کرد: در حال حاضر من از سرمربیگری تیم فوتبال پیکان استعفا کرده ام.  رایی که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره بازی تیم‌های پیکان و سایپا صادر کرده، ناعادلانه‌ترین رای تاریخ فوتبال ایران است. در ۳۵ سالی که در فوتبال هستم، چنین رای ظالمانه‌ای را ندیده ام . فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید  نتیجه باید در زمین فوتبال مشخص شود، اما حالا زیر حرف خود زده است. ما سایپا را در زمین شکست داده ایم.  بالای ۱۰ مورد از این اتفاقات مشابه بازی پیکان و سایپا رخ داده اند، اما هیچ کدام از بازی ها ۳ بر صفر اعلام نشده است. من به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قول داده بودم که هیچ مصاحبه‌ای انجام ندهم، اما نمی‌شود به همین راحتی حق ۴۰ بازیکن جوان را تضییع کرد.

او ادامه داد: حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌تواند من را محروم کند؛ اما توجه کنید که چه کسی در این فوتبال پاک و ناپاک کار می‌کند. ما با زحمت به رتبه هفتم جدول لیگ برتر فوتبال رسیده ایم، اما کمیته انضباطی با این رای ما را به رتبه یازدهم جدول فرستاد و این رای را تحمل نخواهم کرد؛ باید حق به حق دار برسد. این ظالمانه‌ترین حکمی بود که در طول زندگی ورزشی خود دیده ام.

تارتار گفت: بازیکن تعویضی ما ۲ دقیقه به اشتباه وارد بازی شده است. سرپرست تیم ما کم تجربه بوده و محرومیت باید برای فرد باشد، نه تیمی که در زمین بازی پیروز شده است. عزیزی خادم، رئیس فدراسیون در ابتدای کارش است و باید عدالت را برای همه تیم‌ها اجرا کند. تیم‌های فوتبال نساجی و ذوب آهن با تلاش خودشان بالاتر از سایپا قرار گرفتند و این رای ظلم است که آن‌ها پایین‌تر از سایپا در جدول لیگ برتر جای بگیرند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
tat
۱۰:۳۳ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
با 3 هیچ کردن بازی پس نقش ناطر بازی چی میشه ؟؟؟؟؟؟؟
اصلا فدراسیون مشخص کند که وظیفه ناظر بازی ، داور چهارم ، ثبت کننده تعویض ها در بازی و داور وسط چیست ؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار